Dvostupne dizalice temelj su svake kvalitetne usluge. Zahvaljujući njihovoj učinkovitosti podizanja, omogućuju obavljanje dijagnostičkih i servisnih radova, primjerice, na osovinama i ovjesima kotača, kočionom i ispušnom sustavu, pri zamjeni ulja u motoru ili mjenjaču i još mnogo toga. Na prvi pogled se svi mogu činiti isti, ali neki imaju dodatne funkcije, pojačanu konstrukciju, drugačije napajanje, dimenzije itd. Stoga ćemo sada analizirati glavne funkcije i razlike dvostupnih dizalica i usporediti dizalice iz naše trenutne ponude.

Automatski vs. Poluautomatski podizač

U ovom slučaju radi se o razlici u sustavu zasuna i načinu spuštanja vozila na tlo.

Kod poluautomatskih uređaja brave moramo otpustiti ručno. Kako bi se vozilo spustilo na tlo, potrebno je ručno otpustiti polugu, a također i brave. Obično oslobađamo brave zasebno za svaki stupac. Tako da ste u šetnji oko dizalice svaki put kad lansirate.

Automatske dizalice, kao što naziv implicira, automatski upravljaju bravama. Brave se otključavaju putem elektromagnetskog sustava kojim se upravlja s upravljačke ploče na jednom od stupova. Nakon podizanja ruku dizalice, samo pritisnite tipku LOCK na kontrolnoj kutiji.

Poluautomatske dizalice s dva stupa općenito su jeftinije. S automatskim ne gubite vrijeme, s ručnim uključivanjem s bravom štedite vrijeme, rad je učinkovitiji i štoviše sigurniji.

Dakle, ima li smisla poluautomatska dizalica? Da, to je izvrstan izbor za pokretanje usluga jer su jeftinije. Ili u slučaju brzo rastuće auto radionice, kada već posjedujete jednu automatsku dizalicu, poluautomatska može biti izvrstan dodatak.

Napajanje 230V vs. 400V

Prilikom odabira moglo bi vas zanimati i koju vrstu napajanja odabrati, 230V ili 400V. Kod starijih tipova to je mogao biti odlučujući čimbenik u smislu izvedbe dizača. Danas je pri odabiru iz naše ponude presudno samo kakvu električnu mrežu imate u svojoj radionici. U oba slučaja rad je jednako učinkovit.

Gornji vs. donja greda

Dvostupna dizalica s gornjom gredom u pravilu je namijenjena samo za osobna vozila, budući da gornja greda može ometati podizanje vozila s većim razmakom od tla. No, prednost je kretanje ispod podignutog vozila, budući da vam donja zraka ne smeta, možete se slobodno kretati s npr. kolicima za alat, držačem mjenjača ili ekstraktorom ulja.

Donja greda omogućuje podizanje npr. kombija i visokih SUV vozila. U tom je slučaju kretanje s dodatnom opremom ispod vozila otežano i povećava se opasnost od spoticanja.

Dodatna oprema

Ono što može biti još jedna razlika je pribor ili dodatna oprema dvostupnih dizalica. Standardno su svi opremljeni otprilike jednako, no neki su tipovi opremljeni napravama koje vrijedi razmotriti. Na primjer, poklopci od lanaca ili užadi osigurat će da znatno manja količina prljavštine i prašine dospije u pogon, čime se smanjuju troškovi održavanja. Dodatna LED rasvjeta koja će poboljšati preglednost ispod vozila, dodatna utičnica koja omogućuje spajanje dodatnog alata direktno s dizalice ili simetrične ruke koje su odličan izbor za dizanje kombija i dugih vozila te drugi gadgeti biti odličan izbor.

Teren i temelj

Općenito, za naše dvostupne dizalice preporučuje se ravna betonska površina sa slojem od najmanje 30 cm betona klase B25. U slučaju svježeg betona potrebno je pričekati najmanje 28 dana prije ugradnje dvostupne dizalice.

No, nudimo i dizalice s ojačanim okvirom i dodatnim stopalima za raspodjelu težine, a zahtjevi su minimalno 20 cm betona B25.

Kada odabrati dizalicu s četiri stupa?

Četverostupne dizalice rade na principu platforme, tako da se automobil ne podiže pomoću podiznih točaka već čvrsto stoji na kotačima. Stoga se ovaj tip uglavnom koristi u dijagnostici, kada je potrebno ostaviti ovjes kotača opterećen. Oni mogu udobno raditi sa širokim rasponom automobila. No prostorno su znatno zahtjevniji. Skuplji su, ali uz odgovarajuću opremu nema posla koji ne mogu obaviti.

Stoga, ako želite podići svoje usluge na višu razinu, dizalica s četiri stupa s dodacima geometrije kotača i dodatnim podizanjem je ono što vam je potrebno.