Pneumatske dizalice vrlo su popularne u automobilskoj industriji. Općenito su mnogo izdržljivije od hidrauličkih dizalica. Namijenjeni su svakodnevnom dizanju većeg broja automobila pa su vrlo korisni u vulkanizerskim i automehaničarskim radionicama. Koriste komprimirani zrak koji podiže teret brzo i bez napora korisnika. Stoga je potreban kompresor s tlakom od 5 do 10 bara, ovisno o modelu dizalice. Podizanje uz pomoć pneumatske dizalice je brzo, jednostavno i učinkovito. Pneumatska dizalica ima mnogo naziva u automobilskoj zajednici, kao što su: dizalica s mijehom, dizalica s jastukom, pneumatska dizalica ili čak snjegović.

Struktura zračnih dizalica u Foxigy izrađena je od čvrstog čelika, s visokokvalitetnom bojom otpornom na oštećenja i koroziju. Jastuci su izrađeni od posebno jake gume koja može izdržati vremenske uvjete i ekstremno rukovanje u radionici. Sigurnosni nepovratni ventil osigurava da podignuto vozilo ne padne čak i nakon isključivanja dovoda zraka. Odvodni ventil također se nalazi na samoj ručki. Fiksni kotači i ručka olakšavaju upravljanje dizalicom i njeno premještanje po radionici. Istovremeno, zahvaljujući produženoj ručki, ne morate se saginjati, što također štedi vaša leđa.

💡 Nikada ne ostavljajte auto na podignutoj dizalici, zbog vremena i opterećenja, zrak dizalice može popustiti. U tom slučaju postoji rizik za sigurnost na radu i oštećenje karoserije ili drugih dijelova automobila. Da biste to spriječili, upotrijebite nosače ispod automobila.

Većina ovih dizalica također je prikladna za podizanje niskih i sportskih automobila, jer je njihova visina prije napuhavanja u prosjeku do 15 cm. Za podizanje viših vozila, SUV-ova ili kombija prikladan je produžetak za produženje podizanja. Doletne površine dizalice presvučene su stvrdnutom gumom koja štiti pragove i karoseriju vozila od oštećenja.